Proč vize a mise firmy často skončí v koši?

Tvorba mise a vize často skončí jako bullshit a je to velká škoda. Proč to tak je?

  •  často jsou nic neříkající a nekonkrétní
  •  nemají příběh a vysvětlení
  •  neodpovídají na otázku proč to dělám a kam jdu
  •  nekomunikují se ve firmě
  •  nerozmění se na to, jak k nim přispívají různé části firmy
  •  nežijí se a pokud ano, jen mechanicky

Vše často končí tím, že se mise a vize vylepí po zdech ve firmě a cvičení je uzavřeno. 😊 Znáte to? 🙈

Přitom to jde i jinak. Firmy, které mají silné mise a vize a žijí, jsou purpose driven. A tyto firmy mají spokojenější zaměstnance a zákazníky a zpravidla dosahují vyššího zisku.

Velmi rád jsem udělal workshop pro L’Oréal consumer products, jak na to. Chcete workshop na tohle, nebo jiné téma i ve své firmě? Ozvěte se nám a společně to vymyslíme!