Lidé kupují produkty, ale pamatují si zážitky. Co si zapamatují vaši zákazníci?

Lidé kupují produkty, ale pamatují si zážitky. Jaké zážitky si zapamatují vaši zákazníci?

Jak se nejlépe naučit prozákaznickou orientaci (CX)?
Beru zákazníky a studenty tam, kde to funguje. Oni pozorují, učí se a zjišťují tyto věci:

1️⃣ Musím mít (dobrý) produkt, který funguje
Stačí to? NE!

2️⃣ CX je vždy o lidech
Sebelepší produkt dokáže zničit špatný přístup. Naopak – i běžný produkt povznese skvělý přístup.
Stačí to? NE!

3️⃣ Spokojený zaměstnanec = výborný osobní přístup
Jen spokojení zaměstnanci umí zákazníkům nabídnout špičkový zážitek.
Stačí to? U mnoha firem JO!

A co funguje vám?

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.