Lidé kupují produkty, ale pamatují si zážitky. Co si zapamatují vaši zákazníci?

Lidé kupují produkty, ale pamatují si zážitky. Jaké zážitky si zapamatují vaši zákazníci?

Jak se nejlépe naučit prozákaznickou orientaci (CX)?
Beru zákazníky a studenty tam, kde to funguje. Oni pozorují, učí se a zjišťují tyto věci:

1️⃣ Musím mít (dobrý) produkt, který funguje
Stačí to? NE!

2️⃣ CX je vždy o lidech
Sebelepší produkt dokáže zničit špatný přístup. Naopak – i běžný produkt povznese skvělý přístup.
Stačí to? NE!

3️⃣ Spokojený zaměstnanec = výborný osobní přístup
Jen spokojení zaměstnanci umí zákazníkům nabídnout špičkový zážitek.
Stačí to? U mnoha firem JO!

A co funguje vám?