Někdy splníme své cíle, ale jen na úkor ostatních 🙈. Proměna velkých misí v měřitelné kouzlo KPIs je fuška…
Úspěch firem je možný, jen když všichni táhnou za jeden provaz—a honí ty správné cíle a KPIs. Znáte to?
Včera jsme se pustili do výzvy, jak převést misi divize CPD L’Oréal na něco hmatatelného pro každé oddělení. Cíl? Sjednotit mise, stanovit strategické cíle a definovat jasné KPIs. Díky Lukáš Saitz za důvěru a kolegovi ze Sinlei Tomáš Ryšavý za komoderaci.
Tipy z workshopu:
1️⃣ Začněte s “proč”:
Ujistěte se, že mise každého oddělení je propojena s celkovou skupinovou misí.
2️⃣ Jasné cíle:
Rozdělte velké cíle do konkrétních kroků.
3️⃣ KPIs, které se nevylučují:
Každý cíl musí být viditelný i pro ostatní, musí být jimi sdílený a nesmí kanibalizovat cíle ostatních. Nejtěžší oříšek cvičení!
Jak na to jdete vy? Zkoušeli jste někdy?