Jak převést velké mise na měřitelné cíle a KPIs?

Někdy splníme své cíle, ale jen na úkor ostatních 🙈. Proměna velkých misí v měřitelné kouzlo KPIs je fuška…

Úspěch firem je možný, jen když všichni táhnou za jeden provaz—a honí ty správné cíle a KPIs. Znáte to?

Včera jsme se pustili do výzvy, jak převést misi divize CPD L’Oréal na něco hmatatelného pro každé oddělení. Cíl? Sjednotit mise, stanovit strategické cíle a definovat jasné KPIs. Díky Lukáš Saitz za důvěru a kolegovi ze Sinlei Tomáš Ryšavý za komoderaci.

Tipy z workshopu:
1️⃣ Začněte s “proč”:
Ujistěte se, že mise každého oddělení je propojena s celkovou skupinovou misí.

2️⃣ Jasné cíle:
Rozdělte velké cíle do konkrétních kroků.

3️⃣ KPIs, které se nevylučují:
Každý cíl musí být viditelný i pro ostatní, musí být jimi sdílený a nesmí kanibalizovat cíle ostatních. Nejtěžší oříšek cvičení!

Jak na to jdete vy? Zkoušeli jste někdy?

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.